جلسه ی هیئت اندیشه و همفکری کانون بسیج ورزشکاران سپاه شوش به مناسبت هفته ی عقیدتی سیاسی برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، جلسه ی هیئت اندیشه و همفکری کانون  بسیج ورزشکاران سپاه شوش به مناسبت هفته ی عقیدتی سیاسی ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه1399 در دفتر کانون واقع در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش برگزار شد .

سرپرست  رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش که در جلسه ی  هفته ی عقیدتی سیاسی  در حضور حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش وجمعی از اعضای هیئت اندیشه و همفکری کانون  بسیج ورزشکاران سپاه شوش و حسین گلاب زاده به عنوان مسئول شعبه ی عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش سخن می گفت : ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایتمدار شهرستان شوش و عرض تبریک هفته ی عقیدتی سیاسی ـ هفته ی معلم و هفته ی کار و کارگر به وظایف مسئولین شعبه های عقیدتی و سیاسی  اشاره کرد و خاطر نشان نمود : وظایف و فعالیت های عقیدتی ـ سیاسی در تربیت نیروی متعهد و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در نیروهای ورزشکار بسیجی امری مهم و اساسی ست .

وي با بيان اين كه نبود آگاهي سياسي و بصريت افزايي منجر به شكست در مواقع پيروزي مي شود اظهار داشت : انسان دارای دو بعد «جسمانی و روحانی» است که در جهان تنها به بعد جسمانی آن پرداخته اند و از بعد روحانی غافل شده‌اند اما در کشور اسلامی ایران ؛ بعد روحانی نیز به خوبی مدنظر قرار گرفته است.

علیرضا جوکار افزود : هدف اصلي عقيدتي سياسي، « ايجاد و تقويت روحيه ی بسيجي و انقلابي در نسل جديد نيروهاي بسيجي  ورزشکار» است. همه ی ما در عصر حاضر بايد براي ايجاد «اميد صادق» با توجه به ظرفيت هاي موجود تلاش كنيم كه اين اصل از مهم ترين مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی در پایان تصریح نمود : حضرت امام خمینی (ره) باتوجه به اهمیت این بعد ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل نهادی برای تقویت معنویت قوای نظامی را صادر کرد. زمانی که ایمان رزمندگان تقویت شود، بی شک قدرت ایستادگی آنها مقابل ارتش‌های جهان نیز بیشتر خواهد شد و اکنون به صلاحدید نماینده ی ولی فقیه در سپاه  ، علاوه بر «سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی» ؛ کانون های مقاومت بسیج هم می بایست دو نفر از بین بسیجیان واجد شرایط که از هر نظر مورد تأیید باشند را به عنوان مسئولین شعب عقیدتی و سیاسی منصوب نماید که روز سه شنبه 9 اردیبهشت ماه1399 طی احکامی جداگانه  از طرف حجت الاسلام والمسلمین عباس دانیالی زاده نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش برادر بسیجی «حسین گلاب زاده» به عنوان مسئول شعبه ی عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش و برادر بسیجی «علی ظهریه» به عنوان مسئول شعبه ی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش منصوب شدند و ما امروز دور هم جمع شده ایم که به مناسبت هفته ی عقیدتی سیاسی ؛ شرح وظایف این مسئولیت ها را در اختیار این عزیزان قرار دهیم .

حاج رضا محمودخانی مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ضمن تأیید سخنان عیلرضا جوکار گفت : امیدوارم پس از رهایی از ویروس منحوس کرونا مسئولین شعب عقیدتی و سیاسی  برای بصیرت افزایی و روشنگری بسیجیان ورزشکار همایش ها و جلساتی را برگزار نموده و با دعوت از دعوت از سخنان مطرح شهرستان و استانی با هماهنگی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش از طریق سرپرست رابط این کانون برنامه ریزی شود .

وی با اشاره به گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داست :  آثار استاد شهيد مطهري يكي از با ارزش ترين آثار ديني و اسلامي در سطح جامعه به شمار مي رود و بسیجیان ورزشکار بايد به نحو احسن از اين آثار در جهت رشد معنويت خود استفاده كنند. مقابله با «افکار انحرافی» از جمله اهداف برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی است و در این هفته یادآوری مسیر درست سیره ی شهید مطهری و افکار وی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در پایان خاطر نشان نمود : در سال جاری با توجه به شیوع کرونا و آغاز ماه رمضان برنامه‌های در نظر گرفته شده از نظر شکلی متفاوت‌تر از برنامه‌های سال‌های گذشته خواهد بود و برنامه‌ها در سطح فضای مجازی برگزار می‌شود لذا هیچ گونه تجمعی در حوزه ها ، پایگاه ها و کانون های مقاومت نخواهیم داشت و رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها را در جامعه کاهش دهد از این‌رو به‌صورت ویژه در این هفته این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 967
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.